[NT] Comencem amb les Noves tecnologies
Vinga per a començar aquest blog vull reconeixer q soc 1 seguidor de les noves tecnologies, ja q son "exensions del cos humà", és a dir, q ens faciliten tota mena de tasques, i ens posen a disposició infinitats de coses com ara música, imatges, videos, el que siga i a més en qualsevol lloc. Tot aquest avans ens hem de proposar conseguir aplicar-lo a l'educació quan més prompe millor, xq ens ajudaran de forma q ara x ara ni ens imaginem.

1 Comments:
"xq ens ajudaran de forma q ara x ara ni ens imaginem.", estic totalment d'acord amb tú. Sols espere que no quedem relevats per màquines :P
Per cert, veig que has adoptat el meu sistema de organització de entardoes (lo de [NT]). Si actualitzes el blog a la nova versió de blogger podràs posar etiquietes directament a les notícies, per si no vols calfarte tant el cap amb corxetes i demés.
Un salut!!
5:43 AM
Post a Comment
<< Home