Wednesday, November 22, 2006

[NT] 3 hores diaries de mitja

Es l'altra escola, el que passa es que la seua influència sobre els xiquets/es i adolescents és molt més gran que l'escola educativa.
El que vull dir es que si la mitja de televisió, videojocs, cine, sèries... que veu un xiquet al dia és de 3 hores, aixo vol dir que hi hauran altres que es passaran 5 hores com a minim davant de "la caixa", amb l'agravant de que ho fan sense el filtre dels adults.
Aquesta és una qüestió de la que els mestres i la societat en general haurem de ser conscients cada vegada més. Perquè el temps en l'escola i el temps davant una pantalla ja és quasi que el mateix i aquest no és un bon camí.
El dia de demà, si continua així la cosa els mestres haurem de passarnos 2 hores al dia davant de "les pantalles" per a contextualitzar un poc la informació, ja que ells no voran el món des del mateix punt de vista que el veiem nosaltres. I per a poder conseguir la gesta d'obrir-los els ulls i que puguen ser capaços de construir-se la seua personalitat sense cap influència d'aquest tipus, primer haurem de saber com veuen ells el món.

1 Comments:

Blogger Reflexiones desde el catre --> J. J. Segarra said...

3 Horas de Tv eso no es nada, yo como Bart Simpson, 6 si no hacen nada bueno.....

jejejeje.

Besitos (para ellas) y abrazos (para ellos).

J. J. Segarra

3:01 PM

 

Post a Comment

<< Home